Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Aggodalom

2009.11.12. 00:09 - Nemlajos

Címkék: nehéz napok

Csak a baj van... Három napja észrevettem, hogy Döme szájában vannak kis tűhegynyi fehér pöttyök. Igazság szerint a Zuram már előtte két nappal észrevette, de másnap már egyikőnk se látta. A védőnőt felhívtam, kiderült, hogy szomszédi unszolásra épp másnapra felírt, hogy meglátogat. Hurrá. Aztán hiába vártam, 2 órával az ígért időpont eleje után jött egy sms, hogy beteg. Aztán pár órával később az is kiderült, hogy még két másik lány is várta a házban, csak nekik sms-t sem írt...

Összeszedtem minden bátorságomat, mert akkor már a szájpenész és az afta felváltva hangzottak el, mint laikus diagnózisok, és felhívtam a doktornőt. Jól sejtettem, telefonon keresztül megtávdiagnosztizálta, hogy szájpenész, és elmondta, mit hogyan. Aztán elcsodálkozott, hogy ennyi idősen hogy? Hát ezt nem értem én se (nincs két hete, hogy a szomszédom mesélte, szájpenésze van a kislányának. Én sajnálkoztam, mire ő azt válaszolta, ugyan, a védőnő szerint minden gyerek előbb-utóbb átesik ezen. Én meg rögtön rávágtam, hogy ugyan, Döme se esett át, most meg már nem is fog. Hát de... Szóval most megy a boraxos (nem a csótányirtó szeres, mert a Zuram majdnem azt vett a gyógyszertárba, állítólag így röviden nevezve az egy erős rovarirtó szer... még jó, hogy nem volt) dörzsölés, meg a neomagnolos fertőtlenítés...

De itt még nincs vége :(
Nem szopik a Döme:(((
Remélem, a foga miatt. 9-kor egyáltalán nem szopizott, alig hajolt cicire, már fordult is el, aztán elaludt.
11 után
mégis felébredt, cici továbbra sem kell neki, mintha szopizni nem tudna, a szájába veszi, néha rá is harap (szó szerint), de nem cuppan rá. Mintha nem tudna vákumot csinálni a szájával...
Valami isteni sugallatból fejtem, mikor elaludt, nem sokat, 100-at, azt most pohárból meg is itta, és kis
ringatás után vissza is altattam.
Tehát a tej ízlik neki.
Lehet, hogy a foga miatt...:(

Most meg aggódom, kezdjek el megint fejni, hátha újra felébred?

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr921519248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása