Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

További blw

2013.01.09. 17:23 - Nemlajos

Címkék: hétköznapok ht

Ma folytattam a blw-t, kapott főtt répát, főtt brokkolit, és újdonságként kölesgolyót a tányérjára, és én is mellé ültem reggelizni, példaképnek :roll:
Undorral tologatta megint egy darabig, de rám úgy mosolygott, mint a napsugár (igazi pasi, nem tudja leplezni az érzelmeit, de azért ha rám néz, akkor: jaj, dehogynem örülök, pont ilyet akartam!:D).
Aztán rátalált a kölesgolyókra, azokat elsöndörgette egy ideig (én közben letoltam 6 franciapirítóst...), majd az egyiket a szájához vette, ééééééééééééés! belevájta a fogait! :D
Ugyanúgy kirázta a hideg, és ugyanúgy öklendezett, amikor a szájába került egy kis morzsa, mint mikor én etettem. De legalább megpróbálta.
Aztán épp csak elvittem a tálcákat a mosogatóba (40cm-nyi távolság), s mire visszafordultam, már öklendezte is ki azt a negyed kölesgolyót, ami persze, hogy nem olvadt el a szájában...
Én feltakarítottam az előtte elfogyasztott anyatej maradványait, a széttrancsírozott brokkolit (a répát, meg ami még a földre került, a kutya nyom nélkül eltüntette), és megpróbálok nem meghátrálni, holnap párolt almát és céklát teszek majd a tányérjára... meg kölesgolyót...

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr65008568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása