Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Bercel és Döme

2013.01.07. 13:34 - Nemlajos

Címkék: hétköznapok testvérek huncutság

Még azt akartam mindenképpen lejegyezni, hogy tegnap a két nagyobb egy istennek nem akart du aludni, gondoltam, egyszer belefér, majd jól elfáradnak estére (peeeeeeeersze), és az ovis túra miatti koránkelés miatt majd holnap (azaz ma) du. nagyobbat alszanak (peeeeeeeeeeersze).

Hát ma sem alszik Berci... Őt még talán el tudtam volna altatni, de Huba olyan jót aludt a folyosón az oviból hazaérkezvén, hogy én most nem éreztem magam elég sziklaszilárdnak egy ilyen lenyomós, harcos altatásra. Most ketten bent molyolnak a gyerekszobába, és nagyon remélem, hogy azért ez Bercinek nem az alvás elhagyását jelenti...

Döméről pedig a következő történetet éreztem fontosnak leírni (lehet, hogy titokban kicsinyes bosszú a mostanában egyre gyakoribb hatalmi játszmáink miatt...?:D):

Idén először most szombaton voltunk úszni (megjegyzem, megkaptuk az előző félév "oklevelét", amin kb. 10-12 pont van, hogy a vízhez szoktató csoportban miket kell elsajátítani, s mellettük szmájlival jelezték, amit az adott gyerek már tud. Döme 1db szmájlit kapott, miszerint leér a lába... :D Imádom! :) Még bugyborékolni sem mer...)

No, szóval Döme már a medence mellől kiabált nekem, hogy pisilnie kell, vittem is egyből a wc-be, mire közölte, hogy kééééééépzeld, anya, belepisiltem a nagy vízbe!
Mondtam, hogy legközelebb előtte szóljon, mert ez nem túl szép dolog, ő meg ül a wc-n, a kezével lefogja a kukiját, hogy ne pisiljen ki a wc-ből, mikor megszólal:
- és most belepisiltem a kezembe! ...
Kiveszi, lenyalja:
- hm, finom!
Az a gyerekem, akik egy csecsemő bukását meglátva kidobja a taccsot, az, aki a világ minden pénzéért meg nem kóstolná a sült hagymát, mert gusztustalan, az, aki olyan finnyás, hogy ha nem felismerhető számára az étel, amit kap, akkor nem eszi meg, a turmixot pedig nem issza meg, ha a banánon és mézen kívül más ízt is érez rajta...!
Nahát ilyenkor nehéz nem ügyet csinálva belőle (nehogy eszközt adjunk a kezébe, amivel sokkol minket) elmagyarázni higgadtan, hogy általában ilyet nem csinálunk - de azért túlragozni sem akartam, ki tudja, egy balul elsült sivatagi túra után ez még az életét is megmentheti... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr535003088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása