Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Nem igazság!

2017.03.23. 18:54 - Nemlajos

Címkék: szüléstörténet hétköznapok testvérek az életről

Nem igazság, hogy abbahagytam ezt a tök jó kis blogot, pedig azóta született még egy kis töki, és ráadásul tökiek is lettünk :)
Na jó, utóbbi múlandó, még egy szűk hónapot maradunk Tök városában, aztán tovább állunk...

Durván kihagytam 3.5 évet!
Hát először is, elmúlt a bárányhimlő :)

Másrészt megszületett 2014.11.13-án Borsa, a negyedik kisfiunk. Születéstörténetet nem írtam neki (ez is milyen szemétség már!), annyira gyorsan történt.
Pont a kiírás napján, hajnal négykor arra ébredtem, hogy valaki istentelenül alhason rúgott - belülről, és már pattantam is (hehe) le rutinosan az ágyról, és már ömlött is a magzatvíz. Egy kedves szomszéd apuka jött át az alvó fiúkra vigyázni, mi pedig indultunk a kórházba. Rohamtempóval. Mármint rohamtempóval jött a szülés, legalábbis utólag ezzel magyarázta a dokim, hogy miért nem vajúdhattam állva, miért kellett folyamatosan ctg-n lógnom, és hát valóban, a rohamszülés eredményeképp 6 órára (még ugyanabban a napszakban! :o ) ki is bújt Borsa, 4580g-mal, 61cm-rel.
Hát, nagyjából ennyi maradt meg az utókornak a történetből, engem annyira sokkolt a "kötött" szülés, miközben nagy mellénnyel és rutinnal, teljesen megkoreografált természetes szülésre készültem. Persze azért így sem volt rossz :) Vagy legalábbis gyors volt :D
S mivel ilyen gyorsan történtek a dolgok, végre nekem is született egy igazi kerek fejű gyerekem :)

20141113_161901.jpg

Azóta is boldogan, csöndben, békében telnek a napjaink... hja nem :D
Most nyilván nem fogok 3.5 évet bepótolni egy bejegyzésben, legyen elég csak annyi, hogy Berci és Huba is ovis lett, Döme pedig iskolás.

Épp az iskola miatt döntöttünk végül a költözés mellett. Na nem, mintha a 47m2-es lakás nem lett volna elég ok rá :D
Megkímélve mindenkit attól a 2 éves kínlódástól, ami a döntésünket megelőzte, rövidre zárva csak elmesélem, hogy a töki Kisgöncöl Waldorf Iskola mellett döntöttünk, ahová sikerült is bekerülnünk.

Úgyhogy négyen vannak, mind fiú, falusi kiscsákók, és egyre szebbek és okosabbak!
Én meg egyre gyakrabban jövök mostantól!

20160903_200044.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr695449254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása