Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Az utolsó napok

2012.04.08. 15:13 - Nemlajos

Tegnapelőtt megvolt az első ctg, minden rendben volt, uh-n is megnéztük, áramlást is nézett Miki, úgyhogy tényleg alapos volt, sőt, levette Niki, az asszisztensnő a kenetet is, kedden labor, most már tényleg minden kész van (eü-szempontból) a szüléshez :)

Huba már most mérhetetlenül nagy, amit a gép be tudott belőle fogni, azt 3600g felettinek mérte... Amikor Bercit mérték, 3700g volt, aztán két nap múlva megszültem 4020-szal:P 

A gyerekszoba is kész, bekerült egy kis komód és egy szekrény még, de a babaruhák még dobozokban, igaz, frissen mosva. Viszont a vasalás anyura marad, aki holnap jön fel pár napra (pont ezért:D, na meg nekem még folyamatban van egy kétalkalmas tanfolyamom is).

Apropó, a fiúk megint nincsenek itthon, anyunál vannak, a Zapjukkal (igen, nekem ilyen férj jutott, aki képes elvinni az anyósához a gyerekeket a nej nélkül, mert ő egy arany ember! :D), tegnap délelőtt mentek el, engem elvittek az első metróállomásig, hogy eljussak végre egy fodrászhoz (egy topikanyuka most tanulja a szakmát, így most rajtam gyakorolhatta a festést-mázolást, vágást:D).
Du meg sziesztáztam, szomszédoltam, nassoltam, picit varrtam, ma folytattam, és végre elkészült az első pénzért értékesített meggymagpárnám is!:)
Már csak a matricaragasztás maradt hátra a gyerekszobában, na meg némi virágállvány festése, de akkora szél van, hogy az most halasztódik.

És igyekszem csütörtökig nem megszülni :)
Nem is hiszem, megint lesz egy kisbabám!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr854371448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása