Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

itthon

2010.08.26. 12:35 - Nemlajos

Címkék: képek kezdetek hétköznapok huncutság

A kórházból Bercit 3780-nal engedték ki, úgyhogy nincs ok panaszra. Hazajöttünk, és az első fél óra borzalmas volt. Először is, egy nagy kamasz fiú várt itthon az én pici fiam helyett, aki nem akart velem szóba állni.

Hozzám ugye nem jött be a kórházba Döme, mert sejtettem, hogy azzal nagyobb kárt okoznék, mint hasznot, és csak üvöltés lenne, ha megint itt kell hagynia (jól sejtettem, mióta itthon vagyunk, a lábam nem tehetem ki nélküle az ajtón. Ő mondjuk elmehet az apjával;)).
Amikor hazaértünk, Döme jól érezhetően büntetett, nem vehettem fel, nem nézett rám, és állandóan az apján csüngött. Ez egy bő félóra volt, az borzalmas volt. Amikor mutattuk neki Bercit, vagy csak beszéltünk róla, elfordította a fejét, és mondta, hogy nemnem.
Aztán én rászóltam a Zuramra, hogy ne erőltesse, hagyjuk, és később huncutkodtam Dömével, a régi közös huncutságainkkal, és elmosolyodott, aztán már jó nagyokat röhögtünk együtt:)
Aztán jött a hiszti az első szoptatáskor, de én odahívtam magam mellé egy könyvvel, és elbeszélgettünk, mint régen.
Azóta nem hisztizik szoptatáskor (mondjuk, ha felveszem a Bercit, még van műhiszti, de már csak a látszat kedvéért).
Amióta felfedezte, hogy Berci vicces hangokat ad ki, meglesi, nevet rajta.
Viszont sokkal nyűgösebb, érzékenyebb lett, az biztos.

Így mulatunk szopi közben:

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr242249298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása