Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

négykézláb

2009.11.03. 09:07 - Nemlajos

Címkék: hétköznapok havi beszámoló

Az van, hogy úgy éreztem, addig, amíg Döme nem lép túl a forgópáfrány korszakán, nem is írok (dehogy van így, csak mindig elmaradt...).

Aztán két napja végre megtörtént a csoda, Döme négykézlábra állt. Egészen pontosan 2db másodpercre, de láttam, és végre elmondhatom, hogy mozgásfejlődésbeni ugrásnak lettem szemtanúja! :)

Egyébként minden szép, és jó (de tényleg), elmúlt 8 hónapos, naponta kétszer eszik szilárdat, délben főzeléket, délután gyümölcsöt, ennek ellenére napi 6-7-szer szopik még.

Éjjelente legalább egyszer ébred, de már van jól követhető napirendje, amit ÉN IS!!! felismertem. Napjában háromszor alszik, nagyjából ugyanabban az időpontban, nagyjából ugyanannyikat. Már tud csippentve felvenni apróbb dolgokat, állandóan dumál (újabban Sátánkát játszik, átment hörgőmorgó trashmetálba, nem tudom, így marad-e...), a haja hosszúsága már belépő bármelyik rockklubba (a mennyiségét inkább hagyjuk, asszem skasnak nevezték régen-?- az ilyen tincsekben növesztett hajú egyedeket), 8400g, és 70cm.

Ülni akkor ül, ha én akarom, vagy ő akarja, hogy akarjam, próbálta már a kiflicsücsköt, nézett meccset az apjával, tette lóvá az apját, hordozzuk mt-ban, voltunk medveparkban, mindkét nagyszülőnél.

Röviden ennyi:)

Képekben:

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr81494849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misspony 2009.11.03. 13:44:49

Minden nap jöttem......
És megérte! :)
Gyönyörű gyerek!
A piros szájú kép horrorisztikus..... A sírós-nevetős szívhez szóló!
Írj sűrűbben!
Jó olvasni rólatok!

Nemlajos 2009.11.03. 13:55:50

Inkább írnál nekem, mint hogy így kivársz!:)
Látod, van, mikor egy nap többször is érdemes jönni, mint pl. ma:P

misspony 2009.11.03. 20:58:13

De mekkora kibaltázás, hogy fehér betűvel írsz te!!! De sebaj, én ezt is megoldottam! :):):):):):):):):) Elszánt mi?
Jóvan, ezentúl reklamálni fogok hetente jó?

Egyébként HAJRÁ DÖME!!!!!
:) Egyem azt a vastag husát! Nyammmmmiiii!

misspony 2009.11.03. 20:58:44

ESKKÜSZÖM FEHÉR VOLT.......
Tuti, nem vagyok hülye!


süti beállítások módosítása