Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Megint többen lettünk :)

2022.08.03. 11:20 - Nemlajos

Mit találtam a vázlatokban...? :)

Úgy szép az élet, ha zajlik, sok jó ember meg kis helyen is, pláne ha nagy, szóval 2018.07.31-én újabb kisfiú érkezett a családunkba, ő Zente :)

20180731_090002.jpg

A születése éppoly gyors volt, mint amire számítottunk (bár szerencsére nem annyira gyors, mint amitől féltünk :) ), a kórházba érkezés után 1 órával meglett :)

Na de gyorsan: 39+3-on hajnal 4-től figyeltem a fájásaimat, amelyek 15 percenként ismétlődtek. A dokim és asszisztense szerint 10 percesekkel már induljak el, na, olyanom nekem sose volt. A 12 percesek után általában 7 percesek szoktak lenni.
Ki kellett találnom gyorsan, hogy mi legyen, mert ha sokáig várunk, beáll az M0 (felújítások garmada), és ott szülök meg. Ez egy reális esély volt amúgy.
Úgyhogy 6 után úgy döntöttünk, go! Fél hétkor indultunk, 8:10-kor értünk az Istvánhoz... A férjem akkor sápadt el először, mikor a csepeli kimenőnél a telefonba azt mondtam a dokimnak, hogy 7 percesek a fájások. Igazából ekkor már 5 percesek voltak, mire a Soroksárihoz értünk, 3 percesek.
Azzal vigasztaltam magam, hogy Bercinél ekkor indultunk el, és még hol volt a vége!
Most először különböző, éjszakákon át válogatott zenéket is vittem a vajúdáshoz. Nos, ezt a kocsiban kellett volna hallgatnunk, mert a szülésznő (ismét Barbi, akivel Hubát is szültem)

(eddig tartott a vázlat, de folytatom)
szóval a szülésznő (aki nahát, hogy Barbi, már ezt is elfelejtettem...) azt kérdezte, állva akarok-e szülni, mert vajúdás itt már nem lesz.
Úgyhogy valami extra hamar  meg is született Zente, éppen 4 éve engedtek ki minket a kórházból vele.
A részleteket megpróbálom összeszedni, no meg Borsáét is, és aztán jövök. Vagy megint csak 5 év múlva... :)
Nem érhető el leírás a fényképhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr5713229307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása