Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

...

2012.04.27. 08:09 - Nemlajos

Annyira vicces, hogy majd 3 hete írtam, hogy "az utolsó napok", és még most is ugyanúgy egyben vagyok...:)
38+4, még sose voltam ennyi idős terhes. Ennyit a 3. gyerekről, amelyik majd hamarabb és gyorsabban jön (bár ez utóbbit még remélem, csak ne sokkal gyorsabban, mint Berci, mert akkor be sem érünk!!!).

Pedig mindent megtettem, fejben eldöntöttem (azóta meggondoltam magam, most már dafke nem szülök!), még Aput is elcsaltam, hogy látogasson meg, hiszen Döménél bevált, a Zuramnak is hagyom, hogy igyon, mert az is jó szülésindító, de semmi. Mondjuk nem lépcsőzöm, nem iszom bábakoktélt, és semmi ilyesmi, mert ugye mondom, dafke nem szülök, azt hiszem, addig jó nekem, míg ez a gyerek bent van.

Pedig elértem a 105kg-ot, a haskörfogatom 136cm volt legutóbb, lassan könnyebb átugorni, mint megkerülni...

Mára Berci belázasodott, pedig fél éve nem volt semmi bajuk, persze nyűgös, letehetetlen.

Du. ctg, megkérdem a dokit, tervezett-e valami különöset a hosszú hétvégére, hátha.

Pocakfotó (remélem, az utolsó)tegnapelőttről:


A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr204475915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása