Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Hű!

2011.10.25. 13:38 - Nemlajos

Címkék: kezdetek fejlődés hétköznapok

Mióta utoljára írtam, rengeteg minden történt! Hihetetlen, hogy alig másfél hónap alatt mekkora változásokat lehet átélni, ha az embernek ilyen kicsi gyerekei vannak.
Berci azóta fut, sőt, megtanult motorozni is, most már majdnem olyan ügyes, mint a bátyja! :)
Október 14-én ellhagytuk a szopit, amikor a Zapjukkal a fiúk nélkülem mentek haza Velezdre (kellett a pihenés - nekem:D), azóta párszor megfogta, néha megrángatta a pólóm, de elég jól vette ezt a lépést.
Ahogy fent említettem, mindkét gyerekkel túl vagyunk az első külön töltött hétvégén, ami mindnyájunknak jót tett, úgyhogy a jövő héten mennek haza az én szüleimhez, immáron a Zapjuk nélkül!
A mai nap híre, hogy Döme elaludt a saját ágyában egyedül, míg én Berci ágya mellett ültem! :)
Nagy kaland mostanában ez az alvás-sztori, mert mindkét gyerekben most érik a változás. Döme 3. napja délben is a saját ágyába megy aludni (ma már azért rákérdezett a mi ágyunkra is, de most már nem hátrálok meg!:D), megvárja, míg Bercit elaltatom (vagy a Zapja, mert vasárnap volt az első alkalom, és ilyenkor a Zapja altat), addig ül vagy fekszik, aztán kicsi fenéksimogatás, és ő is elalszik.
Ma, mire odaértem volna, elaludt magától!:)
De Berci is sokat változott. Az utóbbi időben rendszerint 3-4 felé jött mellénk az ágyba, aztán 5-kor, mikor a Zapja kelt, ébredt ő is.
Amikor kiderült, hogy Velezden fél 8-ig is elaludt, én néztem egy nagyot. Aztán (szintén 3 napja) kipróbáltam, hogy a hajnali ébredésekor sem hozom mellénk az ágyba, hanem visszaaltatom. És láss csodát, így már 2. napja fél 7-kor ébred
, a Zapjára se kel fel, sőt, ha este a Zapja altatja el, akkor egész éjjel nem is ébred egyszer sem!!!:O

Ezen kívül már csak annyi hír van, hogy jön a harmadik csimota, most járok 12+1-nél :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr73328748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása