Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

édibédi

2011.01.11. 21:18 - Nemlajos

Címkék: hétköznapok huncutság

Este Dömét majdnem megzabáltam.

Kapta azt a békás hátizsákot karácsonyra, amit itt is mutattam.
Hozza oda hozzám, mondja, hogy "acc", és mutatja a hátát  :O  :D (tudom, ilyen idős korban sokan ezen már rég túl vannak, de én még csak szokom ezt a hihetetlen eredményes és érthető kommunikációt  ;) )
Felsegítem rá, indul az ajtó felé, megáll az előtérben a komódnál, megint mondja, "acc", és nyújtózkodik.
Hitetlen vagyok, mutatok egy ott lévő játékot, de nem kell, így felemelem a kulcsot. Elvigyorodik, mint akkor szokott, amikor eltalálom, hogy mit kér (orr összehúz, száj zárva, és hmmmm-ög, mintha finomat enne :D).
Odaadom a kulcsot, megy az ajtóhoz, kulcsot ajtóhoz illeszti.
Kinyitom, kimegy, indul a lépcsőház felé, zokniban, harisnyában, hátán a békás hátival, kezében kulcscsomó.
Azt hittem, megzabálom :D :D :D
Szerencsére sikerült becsalni azzal az érvvel, hogy mezítláb senki nem megy világgá a XXI. században :D
Aztán persze sírás lett a vége, hogy a csizmában, amit ő hozott oda, hogy húzzam a lábára, már nem engedtem ki :(

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr572577523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása