Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

38+0

2010.08.19. 17:11 - Nemlajos

Címkék: doki méretek gyerekszoba nst

No, hát sose  hittem volna, hogy valaha belépek a 39. hétbe, de ez történt. Tegnap ugyan már du 4-től félórás fájásaim voltak, de ez nem akadályozott meg, hogy elmenjek jelnyelvre, ahol aztán 7-től már negyedórásra sűrűsödtek. Azt hittem, ma reggelre már lesz egy kicsomagolt Bercelem, de amint hazaértem, és lezuhanyoztam, elmúlt...

Úgyhogy nekiálltam falat festeni, most diszperzittel, hengerrel, háttérnek (nem megrémülni, erre jön még az árnyékolás, kontúrozás, stb, ez csak az alapszín)

Ma meg elmentem ctg-re (pedig megfogadtam, hogy eddigre én már!!!), volt bónusz uh is, így megtudtam, hogy Bercel 3700g (!!!:O), minden jó és tökéletes, és volt már 80-as nagyságú fájásom is (éreztem is...). Az asszisztens (nem a Niki) meg sokkot kapott a hasam látványától, pedig nem is olyan nagy;)

 

Kicsi fiam meg így mulat, mikor a jóédesanyja csavarog:

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr582233533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nanga (törölt) 2010.08.21. 12:46:03

Bye, bye, pocak, Isten hozott, Bercel!!!

Kinga85 2010.08.23. 13:51:40

Gratulálok Bercelhez itt is :)


süti beállítások módosítása