Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

2 hós plusz egy nagyobb

2010.10.21. 23:00 - Nemlajos

Címkék: fejlődés doki méretek havi beszámoló

Tegnap megjártuk (először hármasban) a gyerekdokit, kéthós és 18 hós oltásra mentünk. Gyalogszerrel, persze csak abban a 40 percben esett, míg a vonatot eltoltam a rendelőig. Eredetileg kendővel és a könnyű kocsival akartam menni, esőben viszont Berci így ázott volna, úgyhogy sztornó, de azért a kendő rajtam maradt, hogy a rendelőben tudjam hova rakni Bercit. 

Döme drága a nagy kaland örömére kihagyta a déli alvást, úgyhogy szépen végigaludta az odautat, és szerencsére, várakozásaimmal ellentétben, szépen, jó kedvűen ébredt.
Az igazi tragédia bent kezdődött, pedig még a rendelőbe is saját lábon ment, de aztán eltört a mécses (eredetileg úgy volt, hogy majd ő vigasztalja Bercit, legalábbis én erre biztattam otthon), és törve is maradt addig, míg fel nem öltöztettem.

10700g, 82cm.

Berci teljesen elbűvölte a társaságot, vidáman bóbiskolt a védőnő vállán, míg én Döméztem, mikor levetkőztették, felébredt, és vigyorgott, a szurinál ugyan sírt, de csak addig, míg a fizikai behatolás megtörtént, utána elég volt megsimogatni (!) az arcát, és meg is nyugodott.

Egyébként teljesen el vagyok tőle bűvölve, tökéletes második gyerek, még mindig nagyrészt eszik-alszik, ha ébren van, leköti a forgó bámulása (úgy is, ha az nem zenél, nem forog!), ha sír, jól behatárolhatóak az okai. Szerintem én sokkal jobban kötődök, mint ő, mert én néha várom, hogy éjszaka ébredjen, hogy kicsit összebújjunk felügyelet és "ártó tekintetek" nélkül, de ő nem igényli ezt, mert képes 8-9 órát aludni inkább, ahelyett, hogy engem boldogítana!:)
Egyébként, ahogy  a  rendelőben is, kedves, jókedélyű baba, okos, beszélő szemekkel, csókos szájjal. Szeret a pihenőszékben héderelni, és már kiszúrtam, hogy néha a tévére pislog (ezt nem hagyom, természetesen, épp elég egy távirányító-bitorló a Zuram mellé pluszban!).
És roppant türelemmel tűri a másodszülöttséget, mind az én, mind Döme irányába...

Öhm... 6200g, 57cm:)))

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr462389875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melike80 2010.10.23. 15:15:05

Kellemes, megható, boldog bejegyzés. Szépen fejlődnek a fiúk.
Örülök, hogy Bercel ilyen jó alvó. Dalmi is az volt.. kb 6 hónapig, azóta behozta.. hogy ne aludjak jókat.
Puszi nektek

Nemlajos 2010.10.24. 11:04:54

tudom, ajándék minden éjszaka, amit végigalszunk;)


süti beállítások módosítása