Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Bercel

2010.08.14. 13:43 - Nemlajos

Címkék: doki nst

No, a tegnapi ctg-n semmi nem történt, egyrészt sem én nem voltam toppon, másrészt hiába a kóla és csoki, Bercel sem volt túl együttműködő, vagy aludt, vagy elmászkált a tappancs alól.
Az asszisztensnő mondta, jövő héten az ünnep miatt csütörtök délelőtt menjek, de kijelentettem, hogy addigra én már megszülök, ha törik, ha szakad.

Aztán éjjel arra ébredtem, hogy pisilni kell, de olyan erős görcs állt a húgyhólyagom környékébe, hogy nem bírtam felülni, le kellett tolatni az ágyról, és derékszögben elvánszorogni a wc-re, aztán meg ültem, és közöltem az éjszakai csendnek, hogy én még nem vagyok kész a szülésre...:)

Ma fáj a derekam, és nyugdíjas csiga tempóban mozgok, meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr962221274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása