Döme, Bercel, Huba, Borsa és Zente

Hogy majd örülj, és legyen okod megtanulni olvasni!!!:)

Friss topikok

  • misspony: nannnannnnaaaaaaaaaa! Azóta már tuti meggyógyultatok....... (2013.08.12. 10:22) Mai állapot
  • Melike80: Hm.. szépen néz ki ő is :-( Nekünk sajnos még most is csak jönnek.. és nem érzi jól magát :-( (2013.04.09. 14:59) A bárányok hallgatnak
  • Hiszi a piszi: Eszméletlen történet! Min mentél keresztűl, meg szegény Hubid.Jobbulást nektek . (2012.10.31. 20:13) Huba MR-je
  • Nanga (törölt): Jó pasik :) A szaki lába se rossz :DDD (2011.07.08. 20:37) Testvérek
  • Nanga (törölt): Valami jó kis kerti bútor kellene még :DD (2011.06.13. 08:16) haltelepítés

Ne parázz!

2009.04.09. 23:21 - Nemlajos

Címkék: nehéz napok

Eleinte én se, de most már fenntartásokkal méregetem magam...

Ma pl. kancsal volt a gyerekem (kivételesen a lábamig folyt a tejem, a gyerek végigaludta az éjszakát, úgyhogy nem maradt más...).

De azt is kitaláltam, hogy engem csak muszájból visel el, egyébként meg ki nem áll, más oka nem lehet, hogy rám még sose, az apjára meg állandóan vigyorog.

Ennek megváltoztatása érdekében nyeltem egy nagyot, és elkezdtem hasonlóképp édelegni a gyereknek, mint az apja (az ő szájából egyébként nem tűnik édelgésnek), hát nagyjából olyan voltam, mint a Hantaboyban anyuka pasija, amikor Dzsimkerit utánozza a "jön a kezem, megvadult a kezem" játékkal...:S
A gyerek meg sírva is fakadt (nem, én nem a megvadult kézzel próbálkoztam), én meg szánalmasan idiótának éreztem magam, hogy hülyét csinálok magamból, és még csak be sem jön a gyereknek...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tokmag.blog.hu/api/trackback/id/tr371056849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása